متن کامل
   با قتل شاهرخ زمانی سران رژیم اسلامی مرتکب جنایت دیگری شدند! 1394/06/22

رضا کمانگر - شاهرخ زمانی فعال کارگری، زندانی سیاسی امروز مصادف با 22 شهریور 94 بر اثر سکته قلبی در زندان رجایی شهر درگذشت. 

شاهرخ از فعالین کارگری محبوس در زندان رجایی شهر بود. طبق گزارشات رسیده از زندان ساعت 5 بعدازظهر دوستانش قصد بیدار کردن او را داشتند که با دهان پر از خون،بدن سرد و کبود شده وی مواجه می شوند. وی را سریعا به بهداری منتقل می کنند اما پزشک بهداری اعلام می کند که بر اثر سکته قلبی جان سپرده است.

بر اساس گزارشات منتشر شدە، دوستان و هم بندیان شاهرخ زمانی در سالن 12 زندان رحایی شهر عنوان کرده اند که این مرگ مشکوک است و شاهرخ زمانی نه تنها دهانش پر از خون بوده بلکه در بخشی از سر وی اثار کبودی دیده شده است.

گفتنی است شاهرخ زمانی در طول مدت محکومیت خود اجازه ملاقات حضوری با خانواده اش را نداشته است. وی بارها تقاضای انتقال به بیمارستان و رسیدگی به وضعیت جسمانی خود را داشت اما مسئولین از انتقال او جلوگیری کردە بودند. شاهرخ زمانی حتی برای مراسم فوت مادرش و شرکت در مراسم ازدواج تنها دخترش اجازه مرخصی دریافت نکرد. در زندان رجایی شهر که به قتلگاه زندانیان معروف است، توطە مرگ زندانیان سیاسی کە سران جنایتکار اسلامی نمیتوانند علنا حکم اعدامشان را صادر کنند با روشهای چنین جنایتکارانەای ترور میکنند. بر کسی پوشیدە نیست کە این یک قتل عمدی و یک ترور حذف فیزیکی یک فعال کارگر و سیاسی است. قاتلان شاهرخ زمانی کسی جز سران جنایتکار اسلامی نیست! مرگ این فعال کارگری جنایتی دیگر بە پروندە سران رژیم اسلامی افزودو است! بە خانوادە، رفقا و دستان شاهرخ زمانی تسلیت میگوئیم و خود را در غم و اندو آنها شریک میدانم. بە امید روزی کە سران جنایتکار اسلامی را بجرم جنایت علیە بشریت بە دادگاە علنی مردمی بکشانیم! مرگ بر جمهوری اسلامی! گرامی باد یاد شاهرخ زمانی!

٢٢ شهریور ٩٤



نظر بدهید
نظرات ثبت شده