متن کامل
   جمهوری اسلامی قاتل کورش بخشندە است! 1394/08/14

متاسفانە امروز ١٤ آبان ١٣٩٤ کورش بخشندە فعال جنبش کارگری و چهرە محبوب شهر سنندج بر اثر ایست قلبی در منزل شخصیش در سنندج جانش را از دست داد.




 

کورش بخشندە بیش از سە دهه از عمر خود را وقف مبارزە برای آزادی و برابری، برای متحد کردن کارگران و برای اتحاد و همبستگی طبقە کارگر کرد. کورش بخشندە طی این سالها از چشم وزارت اطلاعات و مزدوران رژیم بە دور نبود و بارها دستگیر، زندانی، شکنجە و احکام سنگین زندان را بە او تحمیل کردە بودند. کورش بخشندە بر اثر زندان و شکنجە دچار عارضە قلبی شدە بود و مورد عمل جراحی قلبی هم قرار گرفت. کورش بخشندە بطور همیشگی تحت کنترل، فشار و تهدید نیروهای امنیتی رژیم قرار داشت و آخرین مورد فشار بر این فعال کارگری هفتە گذشتە روز ٧ آبان بود کە بە او اعلام کردە بودند خود را برای اجرایی محکومیتش بە زندان معرفی کند. 

بر کسی پوشیدە نیست عامل اصلی مرگ کورش بخشندە، مانند مرگ شاهرخ زمانی و همە فعالین کارگری کە در زندانهای رژیم با مرگ تدریجی جانشان را از دست میدهند رژیم اسلامی است. مرگ کورش بخشندە جرم دیگری را بر پروندە سنگین سران جنایتکار رژیم اسلامی افزودە است! 

قطعا مرگ زود هنگام کورش قلب همە انسانهای آزادیخواە و برابری طلب را بدرد آورد! از صمیم قلب بە همە اعضای خانوادە کورش عزیز، دوستان و آشنایان و همە فعالین جنبش کارگری تسلیت میگویم.  

یاد کورش بخشندە گرامی باد!

مرگ بر جمهوری اسلامی!

١٤ آبان ١٣٩٤


نظر بدهید
نظرات ثبت شده