متن کامل
   زنده باد اتحاد و همبستگی مردم کامیاران! 1394/11/06

 

 مردم مبارز کامیاران!

همانطور که اطلاع دارید حکم توقیف درمانگاه شماره یک کامیاران توسط تعدادی افراد سودجو ومعلوم الحال و  در راس آنها منصور فتحی  با جعل اسناد و مدارک به نیابت از مالکین و زمین داران بزرگ کامیاران پلمب و حکم تخلیه آنرا از مراکز قضایی رژیم دریافت کرده بودند.



عملا  این مرکز درمانی را به تعطیلی کشاندند. زمزمه غصب کتابخانه عمومی شهر ، ساختمان آموزش و پرورش و سایر امکان عمومی که ٧٠ سال پیش به عنوان مکانهای عام المنفعه اعلام شده بود درخطر غصب توسط این افراد سودجو قرار داشت. سودجویی و زمینی خواری این افراد با واکنش به موقع وهوشیارانه مردم کامیاران روبرو شد. کمپین "نه به غصب امکان عمومی شهر کامیاران" توجه تعداد زیادی از مردم این شهر را به خود جلب کرد. بسیج گسترده مردم و تلاش پی گیرانه دست اندر کاران این کمپین در فاصله کوتاهی به ثمر نشست. همبستگی وسیع  مردم علیه فرصت طلبان سودجو اسناد جعلی آنها را بر ملا کرد و روز یکشنبه موفق بە لغو حکم فک پلمب درمانگاه شماره یک شدند و مردم طی مراسمی با ساز و دهل این پیروزی را جشن گرفتند.

این حرکت نشان داد اتحاد و همبستگی ضامن پیروزی است. به  کلیه دست اندرکاران کمپین" نه به غصب امکان عمومی شهر" درود میفرستیم.

زنده باد اتحاد و همبستگی مردم مبارز کامیاران!

رضا کمانگر

ابراهیم با تمانی

جمال کمانگر
نظر بدهید
نظرات ثبت شده