متن کامل
   از اعلامیە جمعی از مردم کامیاران علیە مصادرە اماکن عمومی حمایت کنید! 1394/10/02

نباید اجازە دهیم زمینخواران اماکن عمومی را مصادرە کنند!

مردم مبارز شهر کامیاران!

همانطور کە اطلاع  دارید، اخیرا یکی از بازماندگان مباشرین مالک، احمد خان وکیل بنام منصور فتحی، کە تمام عمرش در مزدوری برای جمهوری اسلامی بسر بردە است اخیرا با مراجعە بە دستگاە فاسد قوە قضایە جمهوری اسلامی حکم مصادرە زمین های کە قبلا در مالکیت احمدخان وکیل بودە است را گرفتە است، ازجملە این زمینها شامل اماکنی مانند " کتابخانه عمومی، اداره آموزش و پرورش، مرکز بهداشت و درمان شماره 1، اداره پست، اداره آگاهی، پارک شاهد و تالار شهید آوینی" شهر کامیارن میشود و آن اماکن را پلومپ کردە است. مردم کامیاران میدانند منصور فتحی، این بازماندە مباشر دوران فئودالها خود جزو خدمت گزاران جمهوری اسلامی بودە است و اکنون در خوشخدمتی بە جمهوری اسلامی بە نورچشمی قوە قضائیە برای عضویت در باندهای معروف بە زمین خواری در سراسر کشور تبدیل شدە است.

کارگران و مردم مبارز شهر کامیاران!

اماکن پلوم شدە توسط این مهرە متعفا بازماندە از دوران فئودالی بعداز ٧٠ سال دهن کجی بە شعور هر انسانی است کە جامعە، شهر و منطقە کامیاران را ساختە و زندگی کردە است. نە وکالتنامە های خانهای متعفا اعتبار دارد و نە حکم قوە قضایە جمهوری اسلامی کە تا خرخرە در فساد زمین خواری فرو رفتە است! اماکن پلوم شدە جزو اموال عمومی مردم است! هیچ شخص، ارگان و نهادی صلاحیت مصادرە آن مکانها را ندارد! باید با صفی محکم جلو مصادرە اموال و امان عمومی مردم بی ایستیم! منصور فتحی و هر کسی دیگر حتی قوە ‌قضایە جمهوری اسلامی صلاحیت مصادرە هیچ اموال و اماکن عمومی مورد استفادە مردم را ندارند. تنها با اعتراض و مبارزە است کە میتوانیم از مصادرە اموال و اماکن عمومی جلوگیری کنیم و این سود جویان فاسد را وادار بە عقب نشینی کنیم!

رضا کمانگر، ابراهیم باتمانی و جمال کمانگر

٢٩ آذر ١٣٩٤

علامیە جمعی از مردم کامیاران ضمیمە است      

توجه، توجه
مردم محترم شهرستان کامیاران
خانواده های محروم و زحمتکش
مدتی است اخباری دربارهی غصب و تصرف مکان‌های اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی کامیاران توسط افرادی که از بازماندگان مباشرین مالک معروف، احمدخان وکیل میباشند شنیده می‌شودکه این اماکن عمدتاً ازاماكن عام‌المنفعه به شمار ميروند.
ومردم شهرستان کامیاران سالهاست از خدمات مختلف ارائه شده توسط این  مکانها بهرهمند هستند و زندگی روزانه بخش بزرگی از مردم این شهر با آن گره خورده است. تنها به عنوان نمونه میتوان از کتابخانه عمومی، اداره آموزش و پرورش، مرکز بهداشت و درمان شماره 1، اداره پست، اداره آگاهی، پارک شاهد و تالار شهید آوینی به عنوان بخش کوچکی از این اماکن نام برد که حتی بعضاً توسط اشخاصی مانند زمینخوار شناخته شده، ومعروف، منصور فتحی، پلمپ نیز گشته اند.
تا آنجا که به وقایع مربوط است برخی از این مکانها در سال 1328 از طرف احمدخان وکیل و چند تن دیگراز مالكين اهدا گشتهاند و سالهاست در اختیار ارگانهای نامبرده هستند و به عنوان حداقل امکانات رفاهی و اجتماعی شهر به شمار میروند. اما امروز با گذشت نزدیک به 70 سال از تاریخ مذکور عدهای با ادعای وکالت از طرف مالکان و با تکیه بر قدرت و ثروت، و بهرهگیری از گریزگاههای قانونی اقدام به  تصرف این اماکن میکنند که بسیار جای شگفتی دارد.
پدیده شوم زمینخواری، مدتهاست به مثابه غدهای چرکین، جای جای تن نحیف این مرزوبوم را میآزارد و مردم محروم به سهم خود از این فجایع رنج بردهاند. باید یک بار برای همیشه به این بازماندگان دوران فئودالی هشدار داد که بساط حکومت زر و زور سالهاست در میان مردم ما جایگاهی ندارد وشایسته است که خود مردم آگاه و زحمتکش که بیشترین آسیبها را از طرف این اشخاص متحمل شدهاند، دست آنها را از تعدی به حقوق مسلم خود، کوتاه کنند.
«
از طرف جمعی از مردم شهرستان کامیاران
نظر بدهید
نظرات ثبت شده